Aplinkosauginio švietimo projektas „Gamta – mūsų namai”

Pakruojo rajono savivaldybė kasmet ragina teikti paraiškas finansavimui gauti vykdyti aplinkosauginį švietimo projektą kalendorinius metus.

Projektų tikslai ir uždaviniai:

1. perteikti ekologijos ir aplinkosaugos žinias, įgūdžius vaikams ikimokyklinio ugdymo įstaigose, mokiniams bendrojo ugdymo mokyklose, formuoti palankų aplinkai gyvenimo būdą ir aplinkosaugos vertybių nuostatas;

2. plėsti ir gilinti vaikų ir mokinių žinias apie gamtą formaliojo ir neformaliojo švietimo įstaigose, mokyklų būreliuose, klubuose, suteikti praktinės veiklos įgūdžių gyvenamajai aplinkai pažinti, ugdyti aplinkosauginį mąstymą, formuoti aplinkai palankų elgesį kasdieniame gyvenime;

3. kelti visuomenės aplinkosauginę kultūrą, formuoti vaikų, jaunimo ir suaugusiųjų nevartotojišką, globėjišką požiūrį į aplinką, skatinti visuomenės dalyvavimą sprendžiant aplinkosaugos klausimus;

4. ugdyti vaikų, jaunimo ir kitų amžiaus grupių asmenų ekologinę savimonę, kurti, plėtoti žaliąsias edukacines erdves ir sveiką aplinką savivaldybėje;

5. ugdyti šiuolaikinės vartotojiškos visuomenės mąstymą ir vartojimo kultūrą, teigiamą požiūrį į aplinkosaugą, aplinkos apsaugos naudą ir plėtrą, skatinti aplinkai palankų gyvenimo būdą;

6. vykdyti taršos prevenciją, platinti ir teikti informaciją apie aplinkos būklę, ekologinį ženklinimą ir jo svarbą;

Pasiektas tikslas – kelti sąmoningumą aplinkosaugos srityje, formuojant teisingą požiūrį į save, aplinką, gamtą. Tikslui pasiekti, kelti ir įgyvendinti uždaviniai:

            1. Mokyti mokinius džiaugtis, vertinti aplinką, suprasti jos svarbą ir būtinybę, įvairovę bei grožį: mokiniai vyko į ekskursijas Kauno zoologijos sode (5-10 kl.), į jūrų muziejų Klaipėdos krašte (1-4 kl.), mokiniai piešė, organizavo piešinių parodą (1-4 kl.) „Gamta – mūsų namai“. Mokyklos bendruomenė įsitraukė į nacionalinį žingsniavimo iššūkį.

       2. Skatinti dalyvauti praktinėje aplinkosauginėje ir aplinkotyrinėje veikloje: mokiniai vyko į ekskursijas Kauno zoologijos sode (5-10 kl.), į jūrų muziejų Klaipėdos krašte (1-4 kl.), vyko edukacijos. Mokyklos bendruomenė įsitraukė į nacionalinį žingsniavimo iššūkį.

       3. Formuoti nuostatą saugoti ir globoti aplinką: akcija „Darom“, mokiniai vyko į ekskursijas Kauno zoologijos sode (5-10 kl.), į jūrų muziejų Klaipėdos krašte (1-4 kl.), vyko edukacijos. Užsiėmimai mokiniams mokykloje (PUG-10 kl.) „Atliekų rūšiavimo svarba gamtai, gyvybei…“, kuriuos vedė klasių vadovai, socialinė pedagogė.

        4. Ugdyti mokinių ekologinį mąstymą pamokinėje veikloje bei spręsti prieinamas jiems ekologines problemas: mokiniai vyko į ekskursijas Kauno zoologijos sode (5-10 kl.), į jūrų muziejų Klaipėdos krašte (1-4 kl.), vyko edukacijos. Dalyvavo akcijoje „Darom“. Užsiėmimai atliekų rūšiavimo tema, pradinių klasių mokinių piešinių „Gamta – mūsų namai“ piešimas, paroda mokykloje.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *